Monday, November 30, 2009

si baju hijau...

...anak2 buah ku dr Batu Pahat... 7 beradik sume...comel2 belaka. Cuti sekolah ni duduk kat kampung, riuh rendah la rumah mak...Bebudak ni sedang membesar...kalau tengok diorang makan selera semacam...letih la Wan dia (mak aku ler..)melayannya... Semoga anak-anak buah ku ini menjadi insan yang terpuji di sisi Allah.







yg baju merah tu anak daraku...malu2 plak jumpa sepupu dia..

@ kampung ku...

eiii...!!!banyak nyer buah duku...

Thursday, November 26, 2009

muuuunger *_*










nak balik kampung nii...sure rindu kat munger2 ku ini...jg diri baek2 no...

aksi kucing...meow meow

anak dara sy sorang ni suke sangat main ngan kucing..rela tak makan asalkn kucing dia dapat makan..ada ke dia amik kue tart bg kat kucing tuh...pantang jmpa kucing mesti dia usap, cium, timangnya kucing tuh...dia bg nama kucing tu kiti n sekor lg kitu...sayang betul pd kucing sampai nak ajak ayah pindah kat hotel sbb kucing2 tu sejuk la dok kat luar...

baju & kue raya ku





dh tempah kek lapis tp...toke dia sakit tangan la plak...kempunan la aku...

lepak2 @ megamall

semlm cuti.. bw anak2 round kat Megamall jer...masuk kedai popular n mkn kfc...cam biasa eQa beli macam2...jam tangan, cekak rambut, buku maths n nk beli kerusi yg ada bunyi la plak...





gOOd bye nOr & uMmi...

dak nor n ummi dah dpt kerja gomen..sayonara kdm...!! selamat bertugas di tempat baru.






huk huk huk...ada lak org tension kena dok tempat ummi...selamat bertugas di 'tempat baru' yek..hehehe...