Wednesday, May 13, 2015

Makan angin ke Seberang

Sekitar Trip melancong ke Jakarta-Bandung baru-baru ini... tak tahu nak cerita apa... tengok gambar ajelah yea.... hehehe

 

 
Ingatkan free... lepas bergambar kena bayar rupanya...
hati-hatilah... rakyat di sini mencari wang dengan meminta-minta... kasihan tapi harus berhati-hati...

Telekung... ole2 wajib beli ....

pengemis dan penjaja jalanan sangat ramai di sini...
bersyukurlah kita dikurniakan nikmat yang melimpah ruan...


 
Bermalam sehari di Jakarta sebelum bertolak balik ke tanah air...


Dapat kenalan baru... Atie & suami yang sangat baik orangnya...


Bertimbun beg...huhu


Pak supir dan pembantunya...

Pemandu Pelancong Pak Daniel orang Bandung
yg sungguh mesra dan periang orangnya..



3 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah .. pegi jalan2 seberang ye Gee..
Best shopping telekung kat bandung tu..
Disini beratus harganya..
Sana murah banyak.. :)

Amie said...

Kita pun terkena gak masa pi Jogjakarta dulu... diorang amik gambar kami di pintu kraton lepas tu paksa kami bayar sambil tunjuk gambar yang dah siap. Terpaksalah kami bayar... dah tu pulak satu demi satu muka kami ada dalam setiap keping gambar. Takut pulak rasanya kalau gambar tu kami tak 'ambil'. Harganya pulak bukan main mahal lagi huhuhuu... Lepas tu kami hati2...

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

HAKMILIK GEE HUT
Designed by UMIESUEstudio 2015