Friday, March 19, 2010

Aku keciwaaa....

Hari ini aku ingin berbicara denganmu,
kerana aku sudah tidak punya upaya,
fikiranku buntu dan serabut...
Aku sungguh sedih, sedih kerana merasakan diriku ini tidak dihargai.
Mahu saja aku meraung sekuat hati,meluahkan apa yang terbuku di hati,tetapi oleh kerana aku masih ada perasaan malu,aku pendam dan simpan sahaja dalam hati...
Patutkah aku merasa kecewa dan hampa, bila merasakan diri ini tidak dihargai?Ini bukan sekali, tapi sudah berkali-kali
Patutkah aku meluahkan apa yang terbuku di hati???
Atau simpan sahaja perasaan kecewa dan hampa itu, sambil berserah sahaja pada Allah dan berdoa, moga-moga hatiku menjadi tenang,dan moga-moga hatiku bisa memberi kata maaf,agar sengketa di hati tidak berpanjangan...
Tentang dia...??? Pedulikan dia...
Aku doakan moga-moga dia sedar akan perbuatannya...
Ya Allah, ampunkanlah dosaku dan berikanlah aku petunjuk, agar aku mampu membuat keputusan yang wajar dan terbaik buatku dan buat kami semua...
Sebagai manusia, aku pasrah... huuuuuuu

No comments:

HAKMILIK GEE HUT
Designed by UMIESUEstudio 2015