Saturday, January 10, 2015

Sudah kembali...



Assalamualaikum...
Tuan rumah sudah kembali... Berkurun tinggalkan rumah sunyi sepi,,, apa khabar anda di sana? ada yang rindukan kita ke...? Otak pun macam dah berkarat ni... dah lebih 1 jam mengadap lappy tapi idea tak muncul muncul juga... asyik main keyboard tekan huruf yg sama... delete... taip...delete... taip... huh!

Kalau ikutkan hati memang banyak kisah yang nak dikongsi ceritakan.... maklumlah ada berbagai peristiwa pahit manis suka duka yang dilalui sepanjang cuti persekolahan tahun lepas... Mungkin esok lusa lah bila idea datang mencurah-curah nanti,,, yea!

Masih belum terlambat kan nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2015... Semoga anda terus ceria, sukses dan dilindungi Allah selalu...

p/s: Terima kasih buat SueHaida sudi designkan langsir baru GeeHut....cantik kan...


3 comments:

UMIE SUE said...

Sama2 kak..hihi

Nooriah Abdullah said...

waalikmuslam Gee kemana gerangan tinggalkan rumah bgitu lamaaaaa ni

lia ummiirfan said...

selamat tahun baru kak! :)

HAKMILIK GEE HUT
Designed by UMIESUEstudio 2015