Sunday, November 22, 2015

Selera kampung bersama SAJI


Horay..!! Cuti sekolah sudah bermula... seronok balik kampung kan...! boleh jumpa atuk dan nenek, boleh mandi sungai, boleh kejar anak ayam, boleh panjat pokok jambu, boleh main guli, main nyorok-nyorok... aaaaarggh! nostalgia zaman kecik-kecik dulu... dan yang paling seronok boleh makan lauk masakan nenek... oder saje pasti nenek buatkan... yehoooo...!  


Suka masakan kampung? 

Jom dapatkan SAJI bulan Disember 2015... ada baaaanyak menu orang lama dimuatkan dalam Saji... ada juga sajian tradisional Jawa, tradisi Minang, resepi tradisi Chef Ismail, resepi blogger, resepi ikan darat, resepi inovasi dan macam-macam lagi... menarik tau Saji kali ini...! memang berbaloi-baloi...


Ada 12 menu masakan kampung dari geehut... menu warisan datuk nenek... kesemua resepi ini ihsan dari bonda k.gee... terima kasih Mak... 







Kreatip kan orang dulu-dulu.. 

nak resepi? Jom dapatkan SAJI DISEMBER 2015... 

cepat sebelum kehabisan...!


6 comments:

Nooriah Abdullah said...

tahniah Gee
semuanya menyelerakan lah
mesti nk kena beli jugak ni Saji nampak nya

nurul ain said...
This comment has been removed by the author.
Gee® said...

Tq k.noor... haha...tersilap guna acc anak td... hehe.. jom beli Saji Dis..

tun_telani said...

wahhh... kuar majalah lg kak gee..
sedap2 menu kali nya.

Amie said...

Uiihhh... kecur liur tengok menu dolu2....

Amie said...

Tahniah Gee! Memang terbaik... semua gambar mengakibatkan liurku meleleh...he he heeee....

HAKMILIK GEE HUT
Designed by UMIESUEstudio 2015