Thursday, December 6, 2012

Kek choc moist


Selamat pagi dan salam ceria semua... Cuaca pagi ini sangat cerah dan terang benderang... syukur alhamdulillah... bolehlah jemur kain baju dan tilam bantal yang sudah beberapa hari kering tanpa cahaya matahari tu... bau pun kurang enak bila semuanya lembap dan bertimbun2 pulak tu... al maklumlah cuti sekolah ini anak2 ramai berkumpul di rumah... Mereka memang tak pernah fikir pon tentang kain baju tak kering ke hapa ke... yang mereka tahu celik aje mata perut wajib di isi.... Mak jugak yang kelentang kelentung dengan periuk belanga dan segala bagai... Nasib baik ada encik laling tolong bantu... hehehe lov u laling... ♥♥



Kek choc moist ini memang kek yang popular seantero dunia kan... K.gee paling suka godek kek ini sebab ianya sangat mudah dan cepat dan anak2 pon memang suka makan... lagi pulak kek ini tidak muak dan boleh dimakan pada bila2 masa... juga sesuai untuk dijadikan kek harijadi dan kek hantaran... memang berbaloi2 laa....  



Kek choc moist yang ini k.gee godek dua hari lepas untuk anak2... Ini tepung kek segera pemberian seorang rakan usahawan sewaktu pejabat k.gee menganjurkan seminar halal baru2 ini... cuma perlu tambahkan telur, minyak dan air... katanya ini resepi asli beliau... keknya lembut, moist dan tidak begitu manis... sesuai dengan selera k.gee dan anak2... terima kasih kepada Pn Asiah rakan usahawan k.gee tu...


Kalau ada sesiapa yang berhajat nak rasa kek choc moist ini bolehlah hubungi
Puan Asiah Salleh di talian 019-6150115 yer...

5 comments:

norhanim md zain said...

kek ni kalau buat kejap aja habis..feberet anak anak ..sedap:)

Gee® said...

norhanim md zain >
Mmg setuju sangat la tu Hanim... anak2 k.gee mmg suka coklat termasuklah mak dia juga... hehehe

hazila said...

Dah lama tak buat kek. Suka choc moist cake cam ni.

Marsita yahya said...

emm, bahan semua ada dah...tunggu anak balik dari kursus nak buat pulok hi hi:)

tun_telani said...

mmg xpenah jemu mkn kek coklat ni kan.. nmpk moist betul kek akak nih.