Friday, May 25, 2012

Menu cincai


Salam Jumaat semua.... hari ini k.gee tak sempat nak sediakan menu sarapan yg cantik2... menu makan malam semalam yg simple2 saje lah yg sempat ditayangkan.... sorry la yer...


 tempe goreng berlada, petola masak air dan bilis goreng budu...


sampai jumpa lagi yer.... tata!!

9 comments:

laskar pelangi said...

aduhai..ni pun dah buat terliur =D

tun_telani said...

salam kak gee.. wah.. buzy kah? nearly wordless nih.. tun xmkn budu, kalau ikan bilis tu wat sambal, lawan ngan sayur air petola, mmg sedap!

liemaopurut a.k.a ana said...

biasa nya menu cincai ni yang sedapss.. makan bertambah-tambah heheh

Chah said...

cincai la sangat kak? itulah yg buatkan vontot terlekat kat kusi...huhuhu...duh tempe tu!

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum akak...
Mana der cincai... Menu kat atas tu dah boleh d kira Ok dah tu akak.. Kalu diana kan... Mmg suka makan tempe goreng ikan bilis... Sedapnya tu... Makan lg ngan nasi panas2... Waah!!!!! Mau tambah nasi d buatnya... Hehehe

Qhaifa Nur said...

nak cikit tempe goreng...
walau simple tapi menyelerakan betul...

Mama Hawa/Mama Nani said...

Salam Gee...
menu yg cincai2x lah buat nasi bertambah2x hehehe sedap tuh :P

Qasey Honey said...

asslm kak G...menu cincai i la yg sedap sgt...bleh btmbah la nasi kalau mkn...hihi...sedap tgk sambal tempe tu...

Mieza said...

Roti pita dijadikan piza! Kreatif! cepat dan senang utk dibekalkan anak2 ke sekolah ni