Monday, December 19, 2011

Super moist eggless choc cake... again


Salam Isnin semua.... cop!! maaf yer... Monday blues....
lemau....


Layan kek harijadi Alif semalam, anak akak no. 3...
super moist eggless choc cake yg conpem sedap...
resepi Wana Potret Kasih ... terima kasih ibu Sarah Marissa yg cute tu...


Kek memang moist, lembut, sedap cuma deko kurenggg.... heeee
tapi... anak2 suka... itu yg penting....


Tapaw untuk Alif & kengkawan di asrama....


Resepi boleh lihat di  sini yer....

8 comments:

CT Delima said...

As'salam Gee

Tak sihat ya, semoga cepat2 sembuh. Ni ct bawak puding kot2 lepas makan kebah sakit2 tu :)

Gee..ct pun lama tak baking kek coklat macam ni. memang mois sangat2 tu sedapnya Gee.

Happy beleted birthday buat Aliff semoga sentiasa sihat dan mendapat perlindungan dari Allah didunia dan akhirat..A-minnn

Gee® said...

CT >
Terima kasih yer...

izahdaut said...

assalamuaalaikum..
happy belated buat aliff. sedapnya kek coklat ada ganache ni. lamaaaa dah tak buat.

Liza said...

salam gee....hepi belated besday jugak buat si Aliff...
Liza pun selalu buat kek ni...sedap kan...

Juwita Jamaludin said...

Salam kak.. Happy birthday buat alif.. Lembab dan sedap nampak kek coklat ni

Nieza said...

happy belated birthday buat aliff...wahh sedap tgk kek tu kak..nampak moist tu:)

cik cek said...

Emmmm...memang moist...tak nak bagi akak rasa ke...puas la dok menengok kek ni...:)

wana yusuf said...

slm gee... Happy belated birthday wat putera gee, alif semoga panjang umur dan murah rezeki,,, sedapkan kek tu.... akak mmg selau buat kek ni..... esok nak buat kek ni 6 buku lagi sebab adik akak nak kahwin...thank sudi cuba resepi tu..