Thursday, December 1, 2011

Jemput @ cekodok bilis


Salam Khamis semua... semoga semuanya sihat dan ceria selalu... haaaa.... malas ke dapor yer..? Bukan malas tapi dah kering idea nak sediakan menu makan-makan untuk anak-anak... puas rasanya dah geledah stok kat cerok dapor tu.... masak aje lah yang simple2 ye tak... janji anak-anak kenyang perut...


So.... inilah juadah sarapan hari ini....cekodok bilis @ jemput-jemput....


Cicah sos cili siap sedia... ekeke...
Jemput makan jemput-jemput....


9 comments:

Qhaifa Nur said...

suka corak sos tu..he..he

sedapnya cekodok bilis...

cik cek said...

Apa saje jenis cekodok kak cek suka...cekodok ikan bilis ...bestnya...:)

tun_telani said...

morning kak gee ^^ breakfast feveret hasben tun nih.. kalau tiap2 ari wat jemput2 ikan bilis pun xpe.. hihi

Liza said...

salam kak gee....fuhhh ada cekodok bilis pulak....peberet giler tu....hihihihi

Nurul said...

K gee,
kalau cekodok bilis ni x jemu, hari2 pun bleh... hihi ;)

Nurul said...
This comment has been removed by the author.
ibundo said...

mintak cekodok sikit buat minum petang..

CT Delima said...

As'salam Gee

ct singgah ni walaupun sibuk dengan anak2 dan MIL serta anak2 buah yg ramai..adoiii. bolehlah mintak sikit cekodok tu nak buat minum petang ni Gee..dapat cecah ngan sambal bilis pun sodeap ni :)

Nieza said...

cekodok bilis memang disukai ramai..sedap ni kalau dpt cicah sos lingham:)

HAKMILIK GEE HUT
Designed by UMIESUEstudio 2015