Thursday, July 25, 2013

Rezeki Ramadhan


Alhamdulillah... di bulan Ramadhan yang mulia ini Allah kurniakan rezeki buat k.gee dan famili... terima kasih Ya Allah... dan terima kasih buat majalah Aroma serta Editornya, Cik Siti Dimiati... terkejut k.gee bila Cik Siti hubungi dan nak interview k.gee... panik sekejap dengan soalan2 yang ditujukan... nasib baik dapat mengimbau kembali beberapa memori indah di aidilfitri yang lalu... hehehe 


Kisah nostalgia beraya k.gee beserta gambar keluarga dan 13 resipi tersiar di dalam Majalah Aroma keluaran bulan Ogos... resipi2 yang tersiar bukanlah hak k.gee tetapi resipi yang telah k.gee cuba, rasa dan k.gee abadikan di dalam dapor maya gee-hut.blogspot.com... terima kasih kepada tuan punya resipi dan k.gee minta halalkan yer....


Inilah antara resipi dan gambar2 yang tersiar... tak sabar-sabar nak tunggu Majalah Aroma sampai dr pihak penerbit, petang semalam terus intai2 kat kedai dan rembat 2 naskah sekali... hehehe... punyalah excited!


Terima kasih kepada semua.... muah...muah... sayang semua!


Jom beli Aroma keluaran Aidil fitri yok..

12 comments:

JaSSNaNi said...

wah.. ye ke kak.. TAHNIAH... di lamar ye.. :) sure kena cari keluaran ogos ni.. dah kuar kan.. biasanya kuar awal sikit kan..

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah, rezeki ramadhan...
kena cari juga ni..

Faeez said...

Alhamdullillah, tahniah Gee. In Sha Allah, Faeez pun nak cari senaskah juga. :)

Ayu said...

Tahniah Gee..:)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Tahniah Gee.. bestnya.. nak intai lah majalah ni nanti :D

Mori Said said...

Tahniah gee... Nnt mori cari majalah aroma.. Mesti best ni...

Mamasya said...

Tahniah k.Jee

rezki Ramadan.

Ummi said...

Tu diaaaa...tahniaaahhh Gee...hehe, waaah retisss gituuuu...terus mantopskan dapur Gee tu eh...jgn malas2 mcm akak...terpaksa tolak jugak lamaran Aroma dan Midi.... ^_^

Delima Zamrud said...

Tahniah Kak Gee best nyerr :D..

mama sara nur said...

Tahniah k gee
Bertambah ceria raya nanti
Nanti nk tgk aroma

Suzana Ibrahim said...

Tahniah Gee,semoga terus rajin menghasilkan masakan yang menarik.

Shiela said...

Tahniah Gee.. :)

HAKMILIK GEE HUT
Designed by UMIESUEstudio 2015