Sunday, October 9, 2011

Nasi impit @ 9.10.11

Assalamualaikum.... selamat berhari minggu semua.... nak cerita apa yer pepagi ni... tak ada ilham la pulak... bila perut sudah kenyang mata pun mulalah mengantuk... huaaarggghh.... tidor yuk...!!  

Ops... rugi woo tak manafaatkan cuti hujung minggu begini... daripada buat taik mata, jom kita exercise di kebun bunga orkid kak gee yang sekangkang kera nih... urmmmm.... sejuk aje mata tengok keindahan ciptaan Tuhan kan... kak gee minat orkid... tahu tak apa makna órkid' tu..? hehehe... malu pulak nak sebut... menurut Khairi Nordin dalam bukunya Teknik Menanam dan Menjaga Orkid, orkid tu bermakna buah za**r... berasal dari perkataan greek... aww!! 18sx...

Oklah, jom kita layan menu sarapan kak geee pagi ini... nasi impit kuah kacang....

 Menu biasa-biasa aje, tak payah resipi lah yer... 

cantek tak??

3 comments:

Mah@mahu said...

Sedap masakan anda sungguh mengkagumkan...


*jgn lupa saksikan Masterchef Malaysia 22 okt 2011 di Astro Ria...

Gee® said...

Mah@mahu >
ahaks...masak biasa2 aje...

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum akak..
nie diana mmg x perna tolak nie.. kecuali kalau d pantangkan.. hehehhehe.. sedapnya... suka2

HAKMILIK GEE HUT
Designed by UMIESUEstudio 2015